Special * - Reisverslag uit Krąków, Polen van Thomas Moons - WaarBenJij.nu Special * - Reisverslag uit Krąków, Polen van Thomas Moons - WaarBenJij.nu

Special *

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Thomas

14 Oktober 2009 | Polen, Krąków

Ok.. In deze speciale uitgave van ons reisverslag komen we nog even terug op het geweldige uitgaansleven en onze verhalen er omheen.. In krakow zitten ongeveer 500 discotheken.. 1 daarvan heet KITCH. Ok.. ik heb veel smerige dingen gezien maar de wc bij de club KITCH slaat echt alles.. voor een mannelijk dronken persoon maakt het natuurlijk niet zoveel uit waar hij gaat plassen maar voor een vrouw die toch enigsinds op een schoon toilet wil zitten dus wel.. het probleem is dat de kitch tot 9 uur smorgens open is! Als je dus nog geen zin hebt om naar huis te gaan beland je daar vanzelf.. Ik kan niet goed uitleggen hoe de club eruit ziet maar is niks meer als een groot appartement omgebouwd tot een discotheek. Iedereen die uit DIE discotheek komt.. is altijd van de kaart ;) De laatste keer dat stef en ik er waren geweest wouden we perse een poolse playboy hebben. Weet je hoe moeilijk het is om een poolse playboy te krijgen??? we gingen van kiosk naar kiosk en na er een paar gehad te hebben was er dus EINDELIJK IEMAND die ons de poolse playboy kon verkopen. Het gaat ons natuurlijk niet om de blote dames die erin staan, maar de pagina met de gadgets en auto's :P ... maar toen liepen er dus 2 dronken hollandse jongens op een vrijdagmorgen om 8 uur door krakow met een playboy in hun handen... kun je je dat voorstellen ?:P

ok... de rest zal ik jullie besparen omdat ik niet weet hoe groot ons leespubliek is ;)


Elke dag komt er een mailtje binnen op facebook van een studentenorganisatie die een feest heeft georganiseerd die avond. Nu kun je je voorstellen dat het soms lastig is om daar niet heen te gaan :P We hebben dus geluk dat onze lessen pas laat in de middag beginnen.(net zoals vandaag 17:15).

Er zijn verschillende feesten:
1. feesten die georganiseerd zijn door de ESN.. die zijn gratis voor ons..
2 feesten waar alle erasmusstudenten voor zijn uitgenodigd en waar dus ook veel meer vrouwen aanwezig zijn en ook gratis zijn voor ons (de beste)
3 feesten waar je je aan een dresscode moet houden en waar je entree moet betalen maar waar nog meer mooie vrouwen aanwezig zijn
4 feesten waar je wat meer entree moet betalen en je een goede dj hebt

er zullen er vast meer zijn.. maar tot nu ken ik alleen deze en die bevallen goed ;)

Gisteren hadden we thanskgiving bij de canadezen. Ze hadden flink hun best gedaan en hadden 2 ganzen weten te bemachtigen. Het was zooooooooooooooooo lekker.. echt een topfeestje.. na het dinner speelde we het spel beerpong.. Je zet 10 glazen in een driekhoek neer... daar tegenover (3 meter) doe je hetzelfde.. je vult ze allemaal 1/3 met bier en je probeert met een pingpongbal bij de ander in het glas te gooien! Het is schijnbaar iets heel bekends in canada en dat kon je dus ook wel merken. Nu was ik schijnbaar een natuurtalent want op 1 na had ik ze er allemaal in :P rond 3 uur in de nacht sprong ineens alles uit.. geen water.. geen gas... geen electriciteit... dus we dachten.. hebben ze de rekeningen wel betaald?? scheen de buurman dus alle stoppen eruit te hebben gehaald!!!! YOU ASHOLLLL!!! kom ik even later boven... zie ik daar james de canadees onze ijslandse vriendin de volle laag te geven ;) HET KAN SCHIJNBAAR ALLEMAAL!!!

Ok.. wat nog meer te vertellen.. we zijn denk ik beland in een stad met alleen maar feesten (vervelend) en alleen maar redenen om naar feesten te gaan... dusss school.... HET MOET!!

dit is wel weer even genoeg voor vandaag.. maar ik kan echt uren doorgaan :P We zitten er trouwens misschien ook aan te denken een reisje naar amsterdam te boeken omdat er heel veel mensen zijn die er van dromen naar amsterdam te gaan.. ik heb gekeken op ryanair en het kost maar 40zl op en neer! dat is 10 euro!!! wat zeggen we dan?? NIKS GELEJE!!!

  • 14 Oktober 2009 - 21:09

    Claire:

    Sjonge jonge als vrouwen toch niet bestonden!!:o Dan hadde jullie echt geeeeeen leven volges mij:P

  • 16 Oktober 2009 - 13:38

    Bart:

    Holy moly die gasten zijn relax

  • 16 Oktober 2009 - 13:40

    Stef:

    en ook best wel gespierd hihi :$

  • 18 Oktober 2009 - 19:07

    Dais:

    niet te geloven, ik had eigenlijk ook niet anders verwacht van jullie !!!

  • 21 Oktober 2009 - 21:27

    Iris:

    Zo te horen vermaken jullie je prima! hhaha alcohol, vrouwen en feesten! hhihi.
    have fun.(K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Actief sinds 21 Sept. 2009
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 24699

Voorgaande reizen:

23 September 2009 - 20 Februari 2010

Studeren in Krakow

Landen bezocht: